det blir inte alltid som man tänkt sig!

Nej, det blir inga bilder idag heller. Vi ger väl det ett nytt försök imorgon igen? Bloggar utan bilder är ju supertråkiga så jag måste försöka få ordning på detta!
Det blev varken något besök till Mama eller Sprite i förmiddags. Monsunen sa sitt och vi fick snällt stanna inne. Man blir ju blöt ända in till trosorna om man ger sig ut när det regnar, även om vi har våra fina regnponchos på oss!
Vi har precis avslutat en runda Chicago och sett ett avsnitt LOST. Jag har nu placerat Rickard där han hör hemma, i köket alltså. Han bjuder på kycklingfileé, pommes och riktigt fet bearnaisesås! MUMS! I vanliga fall tycker jag det är ganska lyxigt att få äta på restaurang men nu är det tvärt om. Så det blir till att fira hemma med god, hemlagad, mat!

Jag får inte glömma att gratta världens bästa Pappa på farsdag! GRATTIS! Jag älskar dig ♥

Bjuder på denna bild istället, som redan fanns bland upplagda bilder. Ett bildcollage från Thailand -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback