fira fira fira!

Bloggen vägrar acceptera mina bilder. Suck! Jag som för en gångs skull hade kameran med mig och faktiskt tog lite bilder på stranden! Jag ger det ett försöker senare idag så får vi se om det funkar bättre då!
Ikväll ska vi nog fira. Det roligt att fira och idag har vi faktiskt två saker att fira.
Vårt project from hell här hemma är äntligen över. Vi har slitit som galningar i nästan två veckor och idag är vi äntligen färdiga! Hooray!  
Sen är det den 14 november vilket innebär att jag & lilla Rickard idag har varit tillsammans i 1år och 9 månader. Tänk vad tiden går fort när man har roligt! 21 underbara månader och fler ska det bli :)
Nu ska vi bort till vår vän Mama och äta lunch och om det fortfarande är uppehåll efter det ska vi bort och
hälsa på Sprite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback