tack :)

WOW! Tack för alla kommentarer, jag blir nästan lite rörd! Inte en enda som tyckte att jag ska lägga ner skiten heller! Great! Kul också att få veta att jag även har läsare i Danmark!
Det har hänt endel sedan sist jag skrev. I lördag fick jag ett mindre utbrott på vår byggmästare. Som jag berättat tidigare är de försenade med vår pool och det går ju inte snabbare om det inte är en enda person här som arbetar på den. Så jag sa några väl valda ord och bara kvarten efter hade vi minst 10 snubbar här som slet!!
Jag förstår att de inte vill arbeta när regnat öser ner, men när solen skiner finns det ingen anledning till att de inte ska jobba.
Mina ord gjorde verkligen nytta och de har jobbat riktigt bra sedan i lördags, t.om igår när det regnade!
Idag är alla arbetarna ledig eftersom det är den sista denna månaden. Så imorgon hoppas jag att de gör ett ordentligt ryck! Jag längtar efter att få ta ett svalkande dopp i poolen!
Bild tagen 13 november


Såhär såg det ut i lördags

Denna bild tog jag nyss. Som ni ser är taket nästan färdigt på salan, staketet är satt (innan staketet är färdigt ska det målas, lampor ska sättas på pelarna och pelarna ska gjutas ännu en gång) och mönsterna på golvet har börjat cementeras. Därför hänger det presenning lite överallt, ifall det skulle komma regn.

Här ser ni ett av mönsterna de lagt på terassen. Det har fyllts med grå/svart sten innanför mönstret. I ringarna och på övriga delen av terassen kommer det fyllas med beige/gul sten. Jag tror det kommer blir superfint! Det kanske är lite krångligt för er att skapa en bild av det men jag ska ta nya bilder få fort man ser lite bättre!


UPDATE. De var inte alls lediga idag! De fick däremot sovmorgon eftersom de regnade lite på morgonen. De kommer inte vara lediga förens allt är färdigt! Så nu hoppas jag bara att det inte kommer regna för mycket så de inte kan arbeta!

Kommentarer
Postat av: Johanna A

ser ut som de kommer bli super fint=) hoppas det blir klart snart så du bara kan ligga i poolen å götta dig:)

2010-11-30 @ 15:51:28
Postat av: Wolliwodoooo

Hoppas verkligen att dom blir klara med den tills vi kommer! ;)

Faan va roligt vi kommer att ha det!! Längtar!

2010-12-05 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback