inte mycket!

Hej läsare!
Idag har vi inte så mycket att berätta om. Så är det vissa dagar. Ibland har man massor med saker att berätta och ibland ingenting.
Nu ska vi gå upp till mitt egna penthouse, sätta oss uppe på terassen och spela en omgång Chicago. Vi måste nämligen hålla oss vakna ikväll för vid midnatt ska vi prata med min vän Kim på skype :)
Imorgon håller vi alla tummar för sol! Då vill vi nämligen inte se ett enda moln på himlen. Min kropp behöver nämligen få känna på en rejäl bränna.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas att ni får en helt underbar dag imorgon efter allt ni gjort. Ni behöver verkligen en hel dag på stranden inför nya äventyr.

Ta vara på tiden och njut

En omgång Chicago hade inte varit helt fel, tycker bara synd om Rickard som hade gråtit en hel dag om jag varit med och slagit honom på sista rundan.

Sköt om er och ta det lugnt några dagar.

Puss Pappa

2010-11-23 @ 20:13:47
Postat av: christer

fasen vad ni har det bra. jag vill också ha ett halvårs semester. Men det kostar att ligga på topp :P Ni får ha det så bra!

2010-11-23 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback