slit och smärta!

PHU! Idag har vi verkligen försökt göra ett slutspurt och arbetat med all kraft vi har. Och det är inte lätt att slita i 30 graders värme! Imorgon är det ju bara jag och Rickard kvar eftersom de andra åker tillbaka till Sverige, så vi försökte få gjort sådana saker som jag inte klarar av. T ex att bära tunga saker :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för om en timme ska vi träffa våran advokat och då vill man ju inte se ut som en stor svettpöl med ben. Nej, man får försöka göra sitt bästa och för min del är det en dusch!
Förresten, inte nog med att vi slitit som djur de senaste två dagarna. Jag har fått öroninflamation också. Det gör inte bara ont, det gör jävligt ont. Igår var jag tvungen att släppa löst några tårar mitt i smärtan.
Så efter advokaten måste jag köra och köpa lite medicin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback