städning!

Tråkigt värre så blev det faktiskt städning idag. Vi gjorde ett ordentligt ryck uppe på vårt rum. Allt från att dammsuga till att byta sängkläder. Och framförallt så plockade jag upp alla miljoner klädesplagg som låg utslängda över golvet, vek och hängde in dem i garderoben!
Inte precis det roligaste att göra men fint blev det. Det blev så fint att jag förtjänade en slappestund i min hammock tillsammans med en kitkat!
Vädret blev bättre och bättre under dagen och det var nästan helt molnfritt precis innan solnedgång. Nu
önskar jag att molnen håller sig borta i flera dagar så min kropp kan få den solbrännan som den
förtjänar!


Såhär vill jag ligga och njuta nu.. dock inte på östra stranden i Halmstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback