första klappen klar

Ni där hemma har säkert börjat komma i jultankar. Första advent närmar sig, den första snön har kommit på vissa ställen och vissa julklappar är säkert redan handlade.
Jag kan verkligen inte påstå vi har någon julfeeling här. Vi går klädda i shorts och T-shirt, solen skiner (åtminstone idag) och ingen tomte så långt ögonen kan nå.
MEN, igår köpte vi vår första julklapp till min syster Jenny. Denna ö har ju inget Gekås precis, så man för göra det bästa av situationen när det gäller julklappar. Och jag tror vi lyckades riktigt bra :)
Ser ni också den blåa himlen? Underbart att få slippa moln för ett tag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå va nyfiken jag blev nu! Förstorad bild på jonny och mr chai kanske?;-) kram på er!

2010-11-12 @ 12:07:29
Postat av: Lisa

Hej på er! Någon julstämmning kan man inte säga att det är i Götet heller för här blåser det o regnar från alla håll. Oh,vad härligt ni verkar ha det,man blir riktigt avundsjuk och ni bor ju fantastiskt fint.

Kram

Moster Lisa

2010-11-12 @ 12:30:47
Postat av: Verica

Hejsan!!



Vi förstod piken allderles perfekt, då ni inte har Ge-kås men vi har så det är väl lika bra att ni skickar över en hel lista på saker ni längtar efter och behöver till dess att vi kommer ner.



Kanske Kalles, Bullens och godis i mängder så att ni båda blir nöjda.



Vilken tur att vi är 4 st som kommer ner gånger 20 kg var, hm det blir en hel del.



Ha det gott och njut av värmen och solen.



Hylte är blött och blåsigt så att inte ens lilla Maja vill gå ut



Kram mamma

2010-11-12 @ 14:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback