regn och blåst

Jag måste få ursäkta mig för dålig uppdatering. Och helt ärligt så har jag nästan ingeting att berätta om. Regnperioden har verkligen satt igång på riktigt. Speciellt under nätterna. Dagarna är helt okej men på nätterna är det fullkomligt kaos. Tänker er Gudrun-light, så mycket blåser det. Inatt var jag och Rickard tvungna att springa ut på balkongen och hämta mig hammock som höll på att flyga all världens väg. Precis när vi ska lyfta in den kommer värsta vinden och suger tag i både mig och hammocken. Mitt liv kunde slutat i den sekunden men som tur va höll Rickard fast oss i andra änden.
Så istället för att ligga på stranden och pressa spenderar vi mesta tiden hemma i huset. Vi spelar spel, kollar
massa filmer och tar det relativt lugnt :)
Thailändarna tror att det kommer bli bättre om 2-3 dagar. Det hoppas jag verkligen på. För när första
solstrålen tittar fram ska jag kasta mig till stranden och fortsätta jobba på brännan!

Här är några bilder på våran underbart härliga balkong på 3e våningen! Ni ser även hammocken som höll
på att kosta mig livet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback