bilder från gårdagen!!

Har jag sagt att jag ska lägga upp många bilder så måste jag ju göra det. Här kommer en bildbomb så det är bara till att sätta dig ner och njuta :)

På förmiddagen åkte vi och hälsade på underbara Sprite
vika vika vika.. jag vek säkert hundra bananblads-saker
Denna är inte min ;)
Inte denna heller...
och denna är verkligen inte min!
Rickard drog sitt strå till stacken och hjälpte till han med.. fram tills han såg att en volleyboll landskamp mellan Thailand - Indien visades på TVn. Sen såg vi inte honom mer!
Jippie! Äntligen färdig! Visst blev den fin?
Min är den till vänster och den jag försökte efterlikna är den till höger. Jag skulle inte vilja kalla mig proffs riktigt ännu men jag var mer än nöjd!
På kvällen var det fest på skolan. På scen var det uppträdande av alla möjliga slag. Allt från någon kärringdans till knattedisco till koh taos egna transor!
Det fanns mat att köpa, tivolispel och annat. Alla pengar som de fick in under kvällen gick till skolan.
För latmaskar, som inte är lika flitiga som jag och orkade göra en egen bananflotte, fanns det massor att köpa.
Vid midnatt körde vi ner till stranden för att skicka ut flotten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket vackert, du har ju verkligen talang Julia.



Kram Carina

2010-11-22 @ 18:36:50
Postat av: Jenny

Jag tycker din va jättefin! Vi får prata på skype snart igen tycker jag! Puss

2010-11-23 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback