fredag

Godmorgon!

Idag började jag dagen med frukost ute på balkongen. Helt underbart! Efter att vi ätit tog Rickard moppen och körde iväg för att testa fiskelyckan. Han och Joakim körde runt på ön igår eftermiddag för att hitta bra fiskeställen så forhoppningsvis kommer han hem med lite mat :)

Jag har putsat fönsterna på bottenvåningen. Hälften va dem allefall. Det är ju så himla svettigt så nu har jag togit en paus och ligger i soffan och kollar på Bonde Söker Fru.

Annars har vi väl inga speciella planer för dagen. Kanke åker ner till närnsta stranden och tar ett dopp!!

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Fan va härligt ni verkar ha det :) Njut, njut, njut! En annan sitter mitt i tentaplugg och dagdrömmer dagarna i ända...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback