hur ska jag hinna?

Idag efter jobbet åkte jag och mamma till Gekås. Vi hade en hel lista på saker jag skulle köpa med mig till Thailand och jag tror jag hittade allt.. plus lite till :) Jag måste packa färdigt min väska till fredag och det kommer bli ganska stressigt för jag är uppbokad varje dag efter jobbet.
Tisdag - träffa Millan & Johanna.
Onsdag - hem till farmor & farfar. Träffa Kim efter det.
Torsdag - tjejkväll hos Kim.
Fredag - flyger till Uppsala och min älskade lilla Rickard!
Ja, som ni ser är dagarna bokade så jag får försöka klämma in lite packning i alla luckor. Ska även hinna boka hotell i Bangkok de första dagarna innan vi åker ut till Koh Tao. Har lite svårt att bestämma om vi ska stanna i två eller tre dagar. Hm, jag får väl ringa och höra med Rickard.. måste väl låta honom vara med och fatta några beslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback