i behov av att sova

Efter en lång fight med mig själv är jag nu uppe och påklädd. Jag borde egentligen inte klaga eftersom jag kan sova hur länge jag vill det kommande halvåret, men jag är i stort behov av sovmorgon nu.
Inte konstigt att mina stackars elever sitter tysta på lektionerna, de måste ju tro att de ser ett spöke när jag öppnar dörren! 
Nu på morgonen jag hemkunskap med en 8a. Jag hade tänkt prata lite om tallriksmodellen och matcirkeln innan vi sätter igång med matlagningen. De ska göra grekisksallad denna veckan. På mina lektioner måste man prova äta allt. Förutom denna veckan. Oliverna får de hoppa över om de vill. Jag kan ju inte tvinga dem att äta något jag själv aldrig skulle stoppa i munnen!
I eftermiddag är det konferens på jobbet och efter det ska jag besöka Johanna. Vi har inte träffats på gud vet hur länge så det ska bli skoj.
Dags att rycka upp sig!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback