kunde man inte fått veta det tidigare?

Vilken bra start på fredagen! Kommer till skolan och får reda på att två av tre lektioner blir inställda pga att eleverna ska orientera. Skönt, för nu hinner jag åtminstone planera liite inför nästa vecka.
Har precis kopierat upp kycklingrätterna som eleverna ska laga nästa vecka och ska nu sätta lite betyg på förra veckans köttfärsrätter. Eleverna fick nämligen betsämma helt själva vad de skulle laga, bara det innehöll köttfärs i ena rätten och kyckling i andra.

Ikväll är det som sagt personalfest på byås. Det blir min första personalfest så jag är allt lite nervis! Jag får se om jag hittar någon gammal trasa att slänga på mig, alla mina kläder är ju nerpackade så det kanske blir till att jag får gå ner i källaren och börja rota och ha mig. Phu.. kämpa Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback