robinson 2010

Hallå mina vänner.

Är nu tillbaka hemma i soffan efter en supertrevlig kväll hos Johanna. Det märktes tydligt att det var längesedan vi sågs för vi hade en hel del att ta igen. Jag är inte ens säker på att vi blev färdiga så jag måste nog boka in en ny träff nästa vecka!

Ni kollade väl på Robinson? Kul att det dragit igång igen, det kommer nog bli riktigt spännande i år. Mina bästa föräldrar har ju skaffat interner till vårt hus i Thailand så nu kan jag fortsätta följa det där med!
Jag lider med de satarna som fick hoppa in i buren. Jag skulle gärna inte bajja och urinera när det sitter två polare en meter ifrån mig. Och framförallt inte sitta jämte någon annan som gör det. Sen funderade jag också på ifall de har tillgång till toapapper? Hur gör de annars? Speciellt när man sitter fast i en bur, då kan man ju inte kila ut i skogen och torka sig med ett blad. Nåja, det tåls att fundera på. Är dock tacksam för svar om någon har det!

Nu är det dags att sova så jag är utvilad till morgondagens personalfest!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback