till mina underbara elever!

Här kommer en hälsning till mina gulliga elever som idag avslöjade att de är flitiga läsare av bloggen.
Det har varit ett sant nöjde att få undervisa och lära känna er! Var nu lika snälla mot er nya lärare som ni varit
mot mig! Och är den nya läraren inte snäll mot er så hör ni av er till mig. Då vet ni att jag sätter mig på
första bästa plan hem igen... eller inte!
Om inte annat så kommer jag tänka på er nästa vecka när ni ska skriva ert 4sidor stora prov om konsument-
ekonomi som jag så snällt förberett åt er :)
Då kan ni samtidigt skänka mig en tanke när jag ligger på playan och solar och har det svettigt och jobbigt!!!
KRAM PÅ ER!!!!!
Jag kommer sakna er massor!

Kommentarer
Postat av: Astrid!

Åhh jag är inte alls avundsjuk! Hoppas du har gjort ett superduper enkelt prov nu :) Ha det superbra och ta inte ut dig föööör mycket, det är ju somsagt ganska jobbigt att sola och soofta vid stranden hela dagarna! ;) Jag och tjejerna kommer följa din blogg flitigt så jag hoppas på mycket uppdatering! Ha det super och sola lite åt mig! KOMMER SAKNA DIG! :(

2010-10-13 @ 21:44:55
Postat av: Elisabet

Bara du solar lite för mig så är det okej, och jag hoppas provet är lätt!! Kommer sakna dig också, och vi hoppas på flitig uppdatering! Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback