lite text för omväxlingsskull!

Nu har jag bara bjudit på massa bilder så jag får väl ta ock skriva lite också. 
Vi har det superbra som ni kanske förstått. Vi har haft riktigt fint väder både igår och idag. Igår var det strålande sol hela dagen och idag eftermiddag kom det en liten skur på ca 10 minuter. Men det gjorde inte så mycket för då satt vi inne och spelade uno!
Nu ikväll har jag var hos optikern och beställt glasögon. Jag provade säkert 100 par innan jag valde. Eftersom mitt ansikte är i samma size som en 5åring fick jag i princip beställa ett par barnglasögon. Jag valde ett par ganska tunna bågar i mörkgrått. Jag tror de var den färgen allefall.
Efter kvällsmaten körde jag, Joakim och Rickard bort till Bans bar för några öl. Precis när vi bestämt oss för att åka hem träffade vi två svenska tjejer som Joakim undervisar i dykning så vi stannade ytterligare några timmar med dem. Trevligt!
Nu har vi pratat både med min mamma och syster samt Rickard föräldrar på skype och nästan glömt bort hur sent det är. Vilket påminner mig om att jag borde ändra tiden på datan från svensk till thailändsk!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jo

ser underbart ut!

2010-10-20 @ 21:04:12
Postat av: jo

ser underbart ut!

2010-10-20 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback