Joakim 20 år

Idag gick vi nästanupp i ottan för att sjunga och gratulera min lillebror som fyller 20 år. Jag och Rickard gav oss ut på en panik-present-köpning igår kväll för att hitta någonting till honom. Vi hade även tänk bjuda ut honom på fin restaurang ikväll men han skulle ut och käka med sina dykelever så vi får ta det imorgon.
Efter frukost fattade Rickard äntligen lite mod och bad mig klippa honom. Väldigt djärvt av honom måste jag
säga.
Jag har tidigare bara klippt två personer innan. Den ena fick använda keps i två veckor och den andre blev
riktigt nöjd. Jag har bara berättat om den som blev nöjd för Rickard!
MEN! Jag tycker själv att jag gjorde ett riktigt bra jobb och Rickard blev nöjd med resultatet.
Nu ikväll var vi och testade den mexikanska restaurangen här på ön och jisses vad god mat de hade. Vi
testade olika mexikanska rätter så som tacos, enchiladas och fajitas. Det var en riktigt hit så El Gringo är nog
min nya favorit restaurang!
Ja må han leeeva!

Klipp klipp... det kunde ju inte bli värre än var det var allefall ;)


Regnstället på när man ska ut och köra med moppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback