börjar lida mot slutet

Sista veckan på Koh Tao är här och det känns väl inte sådär superskoj måste jag erkänna. Jag vill inte hem för 5 öre medans Rickard tycker att det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till Sverige efter 6,5 månader i Thailand.
Hade det inte varit för att jag ska åka tillbaka i juni hade jag antagligen gråtit mig till söms varje natt, så lite bättre känns det självklart när jag vet att jag snart ska komma tillbaka.
Den sista veckan kommer vi passa på att brassa i solen så mycket som möjligt. Vad man hört börja vädret bli bättre hemma i Sverige och det finns inte på kartan att någon hemma ska få vara mer solbränd än mig när jag kommer hem. Nästan bud på att inskaffa lite kokosolja?
Vår absoluta favoritrestaurang Morava blev tyvärr totalförstörd under stormperioden så det blir inget sista besök där innan vi lämna ön. Vi har istället hittat en ny favorit som jag ska berätta om i ett senare inlägg. Jag har inte glömt att jag lovat ge er ett Koh Tao inlägg! Hold on!
Nu är det dags för lite frukost och ett dopp i poolen!

Så många jobb jag haft under detta året kommer jag nog aldrig ha. Allt från elektriker, rörmokare,
trädgårdsmästare, hotel manager.. etc etc


Gårdagens middag, två rejäla schnitzlar, stekt potatis och den godaste senaspssås som går
att hitta! MUMS!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror du kan va rätt så säker på att ingen här hemma kommer att vara brunare än dig! Speciellt med tanke på att ditt "vita" brukar vara brunare än min bruna bränna! :S

2011-04-20 @ 16:39:39
Postat av: Micke

Fina bilder. Får mig att längta efter semestern.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback