big shopping!

Dagen har varit fylld med shopping. Vi började dagen hos Vicky, vår vän sedan många år tillbaka som äger en butik där man kan sy upp kläder. Rickard var inne på att sy upp en kostym men efter en timme hos Vicky blev det mer än så beställt! Ska försöka ta några bilder ikväll när vi ska tillbaka på fitting.
Vi fortsatte till MBK där Ricki kunde bocka av en hel del på sin lista. Jag som hade lovat mig själv att inte köpa någonting kunde inte hålla det. Jag hittade en väska  som jag bara inte kunde motstå!
Jag hann även köpa en present till min syster Jenny inne på Marc Jacobs butiken i Siam Center. Jag kan inte berätta vad som väntar i påsen för då blir det ju ingen överraskning, men en extra fin present förtjänar hon för hon är världens bästa syrra :)

Kommentarer
Postat av: Jo

Ser bra ut. Jag vill också ha. Helst ett par Solglasögon. ;) vi ses väl snart eller?

2011-04-27 @ 17:21:46
Postat av: Jenny

Åååå!!! Tur att du kommer hem nu så jag slipper vara nyfiken så länge! :)

2011-04-27 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback