JIPPIE!!!!!!

Jag såg precis att Eurovision Song Contest kommer vara den 14 maj. Helt underbart! Tänka sig att de planerat in årets, i särklass, mest underbara dag när jag är hemma i Sverige igen!
Uppladdningen börjar nu med att lyssna igenom alla favoritlåtar genom Eurovisions alla år!
Här en självklar uppladdningslåt, frankrikes bidrag från förra året, en av tidernas bästa låtar (förutom alla
carola samt Perelli låtar).
Eftersom jag befinner mig i ett otroligt glädjerus så ska jag passa på att bjuda alla mina läsare på en hejdundrande schlagerafton hemma hos min syster Jenny (eftersom jag själv inte har något hem!) Hon vet inte om det ännu men jag hoppas att hon ställer upp!
Dresscode är självklart glitter, färger, mycket smink och ett ständigt leende. Gäller tjejer som killar!
Varmt välkomna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Självklart ställer jag upp! Allt för dig! :)

2011-04-03 @ 22:19:48
Postat av: WT

Tyskarnas bidrag 2000 i Sverige om jag inte minns fel :P http://www.youtube.com/watch?v=3438QipvNSQ&feature=related



Föredrar dock 2001:s årgång bästa än så länge.

Ha de gött

2011-04-05 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback