Bilder

Jag gör gärna det mesta själv, men när det taket behövs målas om ber jag mer än gärna thailändarna om hjälp!
Jag lyckades lura med mig Rickard till poolen i 5 timmar. Även han fick sig en rejäl bränna så nu kanske han slipper vara blekast i kvarteret när vi kommer hem!
Vårt senaste inköpt till poolen. Den fetaste madrassen vi kunde hitta på Koh Tao, helt underbar!
Rickard körde ner till hamnen och köpte några fruktshakes till oss
Det blev ett besök på Bingos till middag, de har utan tvekan öns bästa chicken cashew och orangeshake!

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Fan vad härligt! Ser fantastiskt underbart ut :) När är hemresan inplanerad?

Postat av: Jenny

Åh så härligt det ser ut! Är riktigt avundsjuk ska ni veta så njuuuut av det sista nu!

2011-04-10 @ 09:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback