Beachvolley

Jag är lika urusel på att uppdatera som vanligt och det kanske är ett tecken på att jag borde lägga ner bloggen snart? Det tåls att fundera på ett tag till.
Swedish Beach Tour gör nu sitt sista stopp för denna sommaren på Stora Torg i Halmstad så jag och Jenny passade på att gå dit för att se några matcher igår.
Vädret var inte precis på sitt bästa humör men vi satt snäll kvar ändå och kollade.
Ser ni oss huttrande till höger om spelaren under det rutiga paraplyet?
Nu har jag endel att uträtta innan kvällen, då jag ska ha födelsedagskalas, och Jenny jobbade natten inatt så jag måste försöka vara så tyst som möjligt.. Vilket aldrig varit någon talang jag suttit på!
Det får bli ett snabbt besök till ICA Maxi, för smörgåstårtan jag gjorde igår kommer antagligen inte räcka så jag måste slänga ihop en till idag. Sen hoppas jag även att jag hinner med ett besök på beachvolleyn idag också eftersom det är så fint väder!
Later!

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Nä, inte lägga ner!

2011-08-15 @ 08:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback