Friday!

Maja ligger som en klubbad säl jämte mig och vägrar gå upp. Har legat och dragit oss i två timmar nu så det kanske är läge att sätta fart på dagen?
Hade tänkt åka upp till Kim & Robin först och hjälpa dem. De har nämligen köpt hus och håller på att
totalrenovera det. Snart är hela undervåningen färdigt och det börjar se riktigt bra ut. Golvet är lagt,
tapeter på väggarna och köket uppe. Fcik sms innan om att det läggs kakel i badrummet idag så snart
är det färdig också.
Vid halv 4 har jag tid hos distriktsköterskan och så ska jag äntligen plocka mina stygn! Jag är spänd på
att se hur det ser ut under all tejp och plåster. Hoppas såret har läkt ihop fint och är redo för fest!
För ikväll är det dags att snöra på partydojjorna igen! Nu har jag kör rehab på tok för länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback