miss him already!

Idag flög Rickard hem till Uppsala igen. Det är verkligen inte roligt att behöva säga hejdå men denna gånger kommer det inte dröja två månader tills vi ses igen, som det gjorde de senaste gångerna! För vi ska nämligen åka på semester redan på torsdag!
Att ha ett distansförhållande på 55mil suger och jag önskar inte ens min värsta ovän att ha det, men just nu har ingen av oss någon egen bostad och det är inte bara att ta sitt pick och pack och sticka. Förhoppningsvis kommer vi snart kunna bo tillsammans igen och få tillbaka den vardagen vi hade innan vi åkte till Thailand i oktober förra året. Fram tills dess får man försöka hålla så god min det går, göra det bästa av läget och ta vara på de dagar vi kan träffas!
Denna vecka som Rickard varit nere hos mig har varit toppen. Vi fick låna en stuga av vänner till familjen
några dagar i början av förra veckan. Vädret var för det mesta på vår sida så vi spenderade
större delen av dygnen utomhus. Det blev mycket fiske men också endel svampplockning!
Jag fick inviga mitt nya fiskespö som jag fick av mina vänner Kim & Robin i födelsedag och fick upp
både en abborre och en gädda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback