Vilken överraskning!

Som ni kanske förstod i förra inlägget fyllde jag 23 år i helgen. Jag började fira födelsedagen i fredags tillsammans med mina vänner. Det börjades med mat och dricka innan hälften av oss fortsatte natten på Mårtensson. 
I lördags när jag vaknade mådde jag bättre är förtjänat. Jag ringde till Rickard för att berätta om gårdagen och babblade på som vanligt. Jenny som jobbat natten vaknade även hon i hyfsad tid. Så när hon lite innan 14.00 sa att hon var tvungen att åka in till stan för att ordna med en grej blev jag väldigt misstänksam. Jag visste att Rickard jobbade, eftersom jag pratat med honom på morgonen precis innan han skulle till jobbet.. men jag visste också att flyget från Stockholm kom in till Halmstad 14.05.
Så jag ställde mig på balkongen och såg när Jenny körde iväg mot stan.. men också mot flygplatsen. 
Jag och Jenny hade bestämt sedan tidigare att vara inne i stan vid 15.00 och kolla på beachvolley finalerna,
så jag visste att hon inte skulle vara iväg så länge.
När hon ringde och bad mig gå ner till bilen såg jag direkt att någon ändrat runt i bagaget.
Så jag hoppade in och sa högt "VART ÄR RICKARD? ÄR DET HONOM DU GÖMT I BAGAGET?
JAG VET ATT DU VARIT PÅ FLYGPLATSEN OCH HÄMTAT HONOM" Jenny sa att han varken
var i bagaget eller att hon varit på flygplatsen, men jag gick inte på det! Rickard var i
närheten och jag kände det på mig! Så vi parkerad och började traska mot Stora Torg.
Som alltid babblade jag och levde i min egna värld när han helt plötsligt stod där
framför mig! Min Rickard! Min älskade Rickard!!!!! Glädjen var total (även om jag anat
det hela dagen!) över att få se Rickard, underbara Rickard framför mig!!! Bästa presenten
ever!!!!

Jag & Rickard på min födelsedag förra året, då även Roxette ställde till med konsert för att fira mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback