mot solen!

Semestern.. eller ja, semester är det kanske inte. Resan får vi säga! Resan närmar sig med stormsteg! På torsdag åker jag och Rickard till solen i 10 dagar!
Solen har inte varit framme många gånge sedan jag kom tillbaka från Thailand så detta får bli sista chansen att bättre på brännan innan hela Sverige blir mörkt igen!
Här kommer några gamla semesterbilder, det har varit mycket thailandsbilder på sistone så det blir istället bilder från när vi var i Spanien förra sommaren denna gången.
Åh, vad jag längtar! ♥

Kommentarer
Postat av: kim

Ha det nu så jäääävla skönt på resan!

Hör av mig om hur det går näst torsdag, på sjukan ;) ;)

2011-08-24 @ 17:38:18
Postat av: Kimpan

Hallå!! En uppdatering eller två kanske? Vad händer, hur är vädret, vad hittar ni på?! Hallåååååå!!

2011-08-28 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback