Rickard på ingång!

Om några timmar ska jag köra ut till den lilla flygplatsen här i Halmstad för att hämta Rickard. Han kommer ner för att fira nyår och i veckan kunna flytta in så mycket som möjligt i lägenheten.
Igår var jag i lägenheten för att hämta nycklarna och lägga in de första flyttkartonger jag hade fyllt hela bilen med. Det är en så otroligt skön känsla att äntligen få ha ett eget hem igen och att kunna lämna soffan jag sovit på inne på Joakims rum i sex månader! Äntligen får jag ha min egen säng och mitt egna rum.. eller mitt och mitt. Mitt och Rickards rum. Åh vad jag längtar till allt är färdigt och man bara kan bo!
Detta är sista veckan på lovet innan jag börjar jobba igen och Rickard kommer vara i Halmstad fram till onsdag så vi ska försöka få så mycket som möjligt gjort innan han åker tillbaka.
Nu är det dags att ta en dusch och lite smått börja förbereda inför nyårsfirandet hemma hos våra vänner Kim & Robin.
Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin årskrönika! Många resor! :)

2012-01-02 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback