Volleyboll och Miss World!

I förmiddags begav jag mig till Örnahallen för att se Hylte Volley möta Habo, det var ett tag sedan jag var och kollade på en match sist. Innan jag träffade Rickard hade jag aldrig sett en volleybollmatch, men tycker numera att det är otroligt roligt att kolla.
Jag har bara varit på tre matcher denna säsongen, mest beroende på att det inte är riktigt lika roligt att titta och heja när inte Rickard spelar.
Under dagens match i pausen mellan andra och tredje set intervjuades Nicoline Artursson, Miss Sweden 2011. Jag såg henne tidigare i somras under Beach Touren i Halmstad och sa då till min syster "Jisses vilken vacker människa".
Idag här hon klev in i hallen i en fantastisk guldklänning var hon om något ännu vackrare. En levande barbidocka!
När jag sedan gick fram till henne för att köpa ett signerat 'idolkort' och därmed skänka pengar till stiftelsen "Min Stora Dag" kände jag mig som en liten lortis i mina slitna jeans och HM-skjorta!.. Någon Miss World kommer man då aldrig bli :)

Kommentarer
Postat av: eja

Klart du kan bli Miss World/Universe/Earth Sweden. Bara du är ogift, ej mor etc.

Kolla in min blogg för info, vet ja!



eja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback