Mätt som en plätt!

Jaha, då var man proppmätt och svullen som en gris efter att ha käkat julbord tillsammans med jobbet, men gott var det, det ska jag inte sticka under stolen med!
Köttbullar och ägghalvor i all ära men det är ganska skönt att det bara är jul en gång om året!
Helgen och denna veckan har bara susat förbi. Rickard kom ner i fredags och som alltid när vi ses går tiden för fort. Det känns som att man knappt hinner mer än att hälsa på varandra innan vi skiljs åt igen. Denna gång har vi däremot med endel. Jag gav Rickard en försenad födelsedagspresent/för tidig julklapp. Jag har funderat länge på vad jag skulle köpa till honom men tillslut slog jag på stort och köpte en Ipad. Förra året när Rickard fyllde år var vi i Thailand och då köpte jag honom ett par foppatofflor, så han förtjänade ordentlig klapp iår.
Vi var även inne i Halmstad och kollade på vår lägenhet som vi får i januari samt köpte en helt underbar soffa! Vi visste att vi ville ha en stor soffa med dubbla divaner och föll ganska snabbt för denna ifrån EM.
Den är likadan som soffan på bilden bara att vår kommer vara någor mörkare grå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg soffa, ser fram emot att se er nya lya!!

Postat av: Jo

tur det kom en update. saknar dig

2011-12-10 @ 07:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback