jaha.. då var man där igen!

God Lord! Igår blev det hårt. Igår blev det riktigt hårt!
Vi körde förfest hemma hos oss innan vi fortsatte vidare till Ban's där det sveptes buckets både till höger och vänster. Den usla DJn hade inte waka waka så vi lämnade Ban's och gick till AC istället. Där blev det drag kan jag lova!
Timmy pallade inte trycket som oss andra så han tog en taxi hem vid 2 snåret men vi andra blev kvar och rockade till 05.30. Vid den tiden hade Rickard tröttnat och ville hem.. Jag däremot var inte färdig på långa vägar. Tyvärr fick jag ge med mig och hoppa in i taxin jag också. Något jag är ganska glad för idag!
När jag vaknade idag lovade jag mig själv, som så många gånger tidigare, att jag aldrig ens ska vara i närheten av alkohol igen. Vi får väl se hur det kommer gå med den saken. Det är white-tema på Ban's ikväll och jag bara rååkade slänga på mig en vit klänning kvällen till ära. Jag kanske kan ta en drink bara för att komma i rätt stämning! Jag har ju ändå semester :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Alltid lika trevligt att se ditt ansikte.

Hälsa alla på Ban`s för om jag vet vad jag vet så kommer du att få din vilja igenom.

STOR KRAM till min JÄTTE duktiga dotter och hennes DUKTIGA pojkvän för allt som ni gör där nere men som inte skrivs om.



KRAM Pappa

2011-02-04 @ 16:25:54
Postat av: Jacqueline

Hejsan. Vad du ser bra och strålande ut!!! Lev livet ;) kram

2011-02-04 @ 18:21:31
Postat av: JO

Julia det finns ett liv efter thai=)

2011-02-04 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback