Linda B.

Jag ligger och tjyvlyssnar på morgondagens melodifestivalbidrag på SVTplay. Hittills har jag bara lyssnat på Melody Club och Linda Bengtzing och jag gillar båda två. You just gotta love Bengtzing! Ge mig några lyssningar med hennes låt och sen kommer jag stå och vråla så fort jag hör den!
Bara hon har på sig anständiga kläder. Kläderna hon drog på sig för Alla flickor var under all kritik.
Antagligen bland det fulaste jag sett på schagerscenen!

Hörde Love Generations låt nu också, helt okej den med! Åh vad jag önskar att jag satt hemma imorgon.
Bara imorgon klockan åtta. Efteråt vill jag vara tillbaka här!

Kommentarer
Postat av: kina

jag håller med! varje lördag kl 20.00 vill jag transportera mig hem till soffan och sen på ett fingerknäpp vara tillbaks i detta underbara, svettiga land!

Postat av: Jual Rumah di Jakarta

After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.



Postat av: Grosir Baju Murah

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Jual Laptop

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback