VINNAREN ÄR KORAD!

Först och främst, vad i helvetet Patrik Bertilsson? Jag tar det INTE som en komplimang att du trodde att Rickard gjort mitt bidrag :) Det måste vara den största förolämpningen jag fått genom hela mitt matliv!! ;)
RICKARDS BIDRAG

FÖRRÄTT
Toast Rickard
En röra gjord på yoghurt, skinka och vitlök (ja, ni läste rätt, yoghurt!)
VARMRÄTT
Grillmästarns underverk
Grillad kyckling fylld med paprikaost & bakpotatis
EFTERRÄTT
Desertkungens frästelse
Chokladpudding med grädde
JULIAS BIDRAG

FÖRRÄTT
Bruschulia
Bruschetta med tomat, basilika och vitlök
VARMRÄTT
Vikingahövdingens homemade recept på fläskfilé
Fläskfilé i senapssås tillsammans med pasta
EFTERRÄTT
Banandrömmen
Bananer stekta i en karamellsås
Vem vann nu då? Det blev oavgjort! Vår egna tävling baserad på smak, upplägg och svårighetsgrad vann jag.
Bloggtävlingen med era röster vann Rickard.. ganska överlägset!
TACK för alla era röster och ett stort tack till vår sponsor Tony & Vericas kontokort som stod för båda
middagarna!
Har ni något förslag på någon ny tävling vi kan köra? Vi ställer upp på det mesta!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kör vilken tävling som helst bara det inte berör mitt kontokort.

Grattis till er båda.

Tony

2011-02-10 @ 15:28:11
Postat av: Sara

Denna tävling gick så snabbt så att jag inte ens hann rösta! Nästa gång kanske ni kan ha den uppe två dagar ;) Min favorit var nummer 2 (om ni vill ha en röst i efterhand). Tycker att ni ska köra en utklädnadstävling. Kanske att vi ska bestämma vilken person/karaktär ni ska klä ut er till och bli så lik som möjligt? Eller bygga finast sandslott? Ska grunna på något mer också..Ta hand om er! Kramar

2011-02-10 @ 16:50:28
Postat av: Jacqueline

Jag ställer frivilligt upp att smaka på både rätterna och avgöra tävlingen på det sättet:) HAhahaha fast det får vi göra när min mage är ok igen och ni hemma i Sverige:) Förslag till nya tävlingar....hmmmm får fundera på det:) Kramis

2011-02-10 @ 16:51:46
Postat av: johanna

Hm... Ny tävling... Det är ju alltid roligt när folk gör bort sig. Det måste man ju kunna fixa en tävling på... Eller! Börja träna och se vem som orkar springa en Mara i efterhand? Nähä, det kanske inte var så skoj... Julia, du som lärare borde ju kunna komma på något. Låt fantasin flöda!

Postat av: Rebecca Ejdervik

skit också, ja hann inte heller rösta, jag hade röstat på bidrag nummer två jag också! Nästa tävling får jag vara lite mer på hugget och rösta =)



kul att se att ni har det bra!



Kram Rebecca

2011-02-11 @ 04:54:48
URL: http://ejdervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback