bra då... dåligt nu!

Middagen igår på Morava var super! Det bjöds på en 15 rätters middag så vi bokstavligt talat rullade därifrån!! Det var inga stora portioner utan små miniatyrer av saker från menyn. Mina favorit var helt klart minihamburgaren och pumpsoppan men mest imponerad var jag av Rickard som vågade sig på att prova sushi!
Tyvärr är inte denna dagen lika bra. Jag har blivit magsjuk eller något annat trams och kan inte behålla någon mat. Vi gjorde ett försök i förmiddags och körde ner till Bingos för lunch. 100 meter efter att vi börjat köra hemåt var det bara till att vända och jag fick springa till toaletten!
Resten av dagen har jag bara legat i soffan. Vågar inte befinna mig mer än 2 meter ifrån toaletten ifall något otrevligt skulle inträffa!!!
Dock kan jag inte stämma någon restaurang för att ha gjort mig sjuk. Jag tror det var resterna från alla
hjärtans som jag vräkte i mig igår till lunch som är boven...
Jag och vår hund Loppan

Favoriten från igår, minihumburgare.. hade jag inte varit proppmätt när de kom in hade jag klämt ner några till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback