veckor fyllda av fest & skratt!

Sedan Kim & Robin kom har vi festat på som aldrig förr.. åtminstone som aldrig tidigare under denna resan. Jag har för en gångs skull varit den som fått tjata och be på min bara knän om att de andra ska hänga med ut och svepa lite buckets och tjata på DJn att spela Waka Waka för 5e gången!
Det har nästan också varit de enda tillfällen då vi (Kim) haft med kameran och knäppt lite bilder. Och eftersom jag igår lovade er bilder så ska ni självklart få dem. Det blir i collage för annars tar det få förbaskat lång tid att lägga upp!
Första kvällen i Bangkok, bowling och massvis med öltorn.. som gjorde att hela gänget blev partysugna

så vi tog en taxi till RCA, som vi trodde skulle vara värsta stället. Väl framme vägrade bartendern servera oss eftersom vi inte var thailändare och när vi tillslut fick beställa (och betala på tok för mycket) stängde stället! Inte så lyckat!

Tillsammans med Richard satte vi oss på Ban's för att ta "ett glas"..


TEMAkväll på Ban's - skoluniform! Vi fick göra det bästa av situationen.. dock var vi de enda som gjorde ett försök!
In i dimman igen!
Sista kvällen var det snål med bilder men rikt med buckets!
Nu är jag i behov av en rejäl rehab... fram tills imorgon för då nalkas det antagligen fest igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback