män män män!

Män! Vad är det som gör att män inte är lika duktiga som oss kvinnor? Hur mycket de än försöker så blir det bara fel!!!
För det första, i förrgår frågade jag Rickard om han hade lust att köra ner o köpa några nya filmer medans
jag gjorde hallonpajen! Visst sa han. Du kan väl ta filmer som jag tycker om, typ en romkom? sa jag då!
Vad tror ni han kommer hem med? En film om kvinnorna under andra världskriget och en film om relationen
mellan Bill Clinton och Tony Blair!!!!
J: Skojar du?
R: Vadå?
J: Komedi sa jag!?
R: Ja, jag köpte det!
J: Komedi? Vad är kul med andra världskriget och USA's politik?
Herregud! Jag vet inte hur många gånger jag bett honom att läsa på baksidan av filmen och inte BARA kolla
på omslaget!

Andra incidenten. Det var min tur att vattna trädgården i morse. Något som jag inte tycker är sådär jätteskoj.
Så jag muttrade till och sa till Rickard att om jag måste vattna så måste han tvätta en maskin tvätt.
Dagen gick och tvätten skulle hängas upp och disken skulle diskas. Vi körde sten, sax & påse om sysslorna
och som vanligt förlorade Rickard och fick ta disken!!!!
När jag tog ut tvätten luktade jag lite lätt och kände att den inte luktade mer än vatten. Vad ser jag då? Jo,
självklart har han hälla tvättmedlet i helt fel fack! Haha!
Stackars Rickard! Han försöker och ändå blir det bara fel! Tur att han är bra på massa andra saker förutom
att välja filmer och tvätta!!!

Kommentarer
Postat av: verica

Tjena!



Tycker att det var modigt av dig Rickard att välja film. Jag vet hur mycket tjafs det var när jag valde ut 1 film i Bangan......Capone som ännu ingen har tittat på och kanske aldrig kommer att göra.

Den fick i alla fall en massa utmärkelser så den måste vara bra.



Skönt att ni har fint väder trots att det tar emot att vattna så är det bättre med solsken.



Hur blev hallonpajen då???

Skönt att ni använder formarna så att de inte bara blir liggandes.



Kram mamma Verica

2011-02-07 @ 10:56:51
Postat av: JO

Julia var inte så hård mot grabben=)

Jag brukar också bara välja film efter utseendet och de har resulterat i att jag kommit hem med ett antal franska och tyska filmer, så jag får inte välja längre.

Kan också känna igen mig med tvättmaskinen, onödigt med tre fack, jag lägger oftast lite i alla, tipsa ricki om de=)

Love

2011-02-07 @ 16:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback