why God? WHY???

Mitt hjärta gråter. Jag är i sorg! Jag har försökt neka det in i det sista men nu håller det inte längre. Jag måste inse faktum - jag kommer missa årets melodifestival!
Jag lever för melodifestivalen och skulle lätt kunna välja bort både min födelsedag och julafton för en hemmakväll med Perrelli och gänget!
Jag har endast missat det en gång tidigare, det var när jag bodde i usa. Men då fick jag faktiskt ledigt de lördagarna för att inte gå under!
Vi får väl se hur det går denna gången. Bara jag kan se det i efterhand på SVTPlay är jag nöjd!! Håll tummarna!
Nu ska jag försöka tänka på något annat och göra något jag suktat efter länge - baka en hallonpaj!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Synd att vi inte kan byta.

Jag hade hellre tagit hallonpajen men får väl stå ut med melodifestivalen istället.

Vill du att vi ska spela in det åt dig???

Blev inget skåne i helgen, mamma är sjuk för första gången på säkert 10 år, och då är hon verkligen dålig.

Kram pappa

2011-02-05 @ 14:09:54
Postat av: madeleine

hej!

bor du i thailand? jobbar du och så eller vad gör du där? och hur gör du med uppehållstillstånd och sånt? :)

2011-02-05 @ 19:47:59
Postat av: Sara

Förstår hur du känner. Jag streamade mello när jag bodde i usa,får ju inte missas! Gillade verkligen första tävlingen igår. Nu är resan igång :-) Håller tummarna för att svtplay är på din sida. Kram

2011-02-06 @ 19:54:07
Postat av: Sara

Förstår hur du känner. Jag streamade mello när jag bodde i usa,får ju inte missas! Gillade verkligen första tävlingen igår. Nu är resan igång :-) Håller tummarna för att svtplay är på din sida. Kram

2011-02-06 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback