aldrig mer!

Jisses vad vi inte har mått bra idag!!!
Igår blev Robin klar med sitt dykcert och det skulle självklart firas. Vi höll oss på Ban's hela kvällen där vi hade riktigt skoj. Anna Bergendal var där igen och denna gången vågade jag faktiskt gå fram och fråga efter en bild.
När klockan började närma sig 05.00 snåret och vi hade beställt in på tok för många buckets var det läge att åka hem.
Vi har varit sängliggande hela dagen förutom ett litet break på eftermiddagen när vi käkade bullenskorv och pulvermos!
Ikväll lyckades vi med nöd och näppe stapla oss ner till Pranee's för lite käk!
Det kostar att ligga på topp... men i fortsättningen håller jag mig gärna på botten. Inget mer festande för min del! Kom ihåg det kära läsare!
Tyvärr tyvärr blir det inga bilder idag heller. Kim har alla bilder på hennes kamera men imorgon ska jag lägga över dem!

Kommentarer
Postat av: ljubica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback