Till min bästa vän Emilia

När jag träffade Calle (IDOL ni vet) på nyårsafton så berättade jag för honom om min bästa vän Emilia som varit svårt sjuk. Det är nämligen så att Emilia har älskat honom från dag ett som hon såg honom på TV.
Jag själv var ett Maryjet-fan och tyckte faktiskt inte om Calle något vidare, Millan däremot, hon hejade på honom in i det sista.
Calle blev ganska berörd när jag berättade för honom om Millans story och han ville gärna göra något för
henne.
Så här har du det Millan; en alldeles egen hälsning ifrån Calle Kristiansson!

Lappen tog jag självklart med mig hem så den ska du får när vi ses i maj!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh shit, jag skakar, jag är sååå jävla glad Julia! Vet du hur jävla bäst du är!! Detta kommer jag leva på läääänge!! Massa kärlek till dig <3

2011-01-02 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback