nyårsafton del 1

Som jag skrev tidigare blev det en vild och galen nyårsafton tillsammans med Rickard, Joakim och Claudia. Det är svårt att beskriva kvällen i text så bilderna får tala för sig själva!
För säkerhets skull tog vi taxi ner till stranden!
12-slaget nere på Ban's som blev ganska misslyckat då jag och Claudia inte kunde hitta Rickard och Joakim. Vi fick kramas och skåla med varandra och krama killarna när vi tillslut hittade dem i baren!!
Joakim och Calle. Ni kanske känner igen honom från förra årets IDOL?  Hans bror jobbar på Ban's (samma dykklubb som mina föräldrar och lillebror jobbar på) och där igenom har Joakim och han blivit polare!
Sen hittade vi Filip och Jens och då sattes festandet igång riktigt ordentligt!!!
Joakim beställde 4 shot och fick en bricka med 12 st! Ibland är det (o)tur att känna bartendern!
Jag, liksom många andra, hade helt missat att de hade WHITE-TEMA....
Lillebror Joakim
Filip, Jocke, Jens & Rickard
Mer bilder kommer!!!!

Kommentarer
Postat av: Jo

Julia min älskade vän gott nytt år .

Var kommer klänningen ifrån? fantastisk fin!

2011-01-02 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback