Im back!

Jag ber om ursäkt för min enormt dåliga uppdatering de senaste dagarna. Jag ska försöka gott göra er med ett saftigt inlägg om de senaste dagarna.. då det faktiskt har hänt en hel del kan jag lova!!! 
När vi kom tillbaka till Bangkok efter helvetetsdagarna i Vietnam mötte vi upp min vän Kim och hennes pojkvän Robin. Vi hann med både shopping och en urusel partykväll bland inbitna bangkok-bor.
Sedan vi kom till Koh Tao har dagarna varit späckade. Rickard, Rickard (Claudias styvpappa som fortfarande är kvar på ön) & Robin har varit iväg på en fisketur. Medans de var iväg passade jag och Kim på att ta en timmes oljemassage för 60 spänn! Underbart!!
I förrgår var vi alla på Freedom Beach där vi fick celebert besök när vi satt och käkade lunch, Martin Stenmarck med fru och barn. Rickard (inte min Ricki alltså) är tjenis med både Stenmarck och hans fru.. och jag måste erkänna att det pirrade lite när jag hade en tvättäkta schlagervinnare vid bordet! Jag var för feg för att be om en bild så istället tog jag en smygbild när de var i plurret, he he.
Gårdagen blev däremot inte alls som planerad. Jag och Kim skulle egentligen kört en tjejkväll på restaurangen Hippo med det slutade med att vi alla fem åkte till Seashell och åt grillspett istället. 
Efter det fortsatte vi bort till Ban's där det var meningen att vi bara skulle stanna och ta en pannkaka. Pannkaka blev det och efter det en drink på stranden, som blev till en drink till, som blev till två buckets, som blev till en buckets till!!!
Robin åkte hem i hyffsad tid eftersom han skulle upp och dyka idag med vi andra fyra stannade kvar till 04.00 och var sista personerna att lämna stället. 
Det var nämligen Full Moon Party på Koh Phangan igår så det var ganska dött på ön men vi hade ändå riktigt skoj och blev lagom runda om fötterna!
Efter Martin Stenmarck i förrgår har jag haft min schlager-radar på högsta volym och det resulterade
i ännu en melodifestivalvinnare. Ingen mindre än Anna Bergendal befann sig också på Ban's igårkväll!
Visst älskar vi Martin och Anna, men inget slår ändå vår egna homie Rickard Häger som fick den
otroliga äran att spela på Kronprinsessan Vicorias bröllopsefterfest i somras. Självaste Daniel Westling
ringde faktiskt upp honom bara för någon dag sedan för att tacka för spelningen!
Jag dog nästan lite när han berättade det!
Nu ska jag ta mig en välbehövd siesta!
Bilder kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: JO

Finally=) Ge mi nu lite snygga bilder så jag kan drömma mig bort.

LOVE

2011-01-21 @ 08:10:53
Postat av: Cathrin

Halla!! Hur lange ska ni vara kvar? det ser inte som att vi ska till on i det narmaste men kanske senare, jag ska vara har till 2 april =) Kram cathrin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback