never again!!!!

Igår bestämde vi oss för att åka till stranden. Vi valde att åka till Saireebeach eftersom den är ganska nära oss. När vi kom dit låg det folk överrallt. Helt packat! Inte en chans att vi skulle lyckas trycka oss in där bland alla andra.
Istället bestämde vi oss för att testa en ny strand. Vi har i princip besökt alla stränder förutom två stycken på Koh Tao, Sai Daeing beach och Thian og Bay. Vi valde den förstnämnda och jisses vad vi fick ångra oss!!!
Vägen dit var helt "okej". Vi kom åtminstone fram utan några större problem eftersom det mest var nedförsbackar. Väl framme möts vi av en smal och ganska ful strand, vattnet var inte heller något att hurra över! Skitbesvikna satte vi oss i en varsin solsäng, tittade på varandra, sa 'Okej, detta är skit! Ska vi dra?'
Sen började helvetet! ALLA BACKAR! Eftersom vi hade åkt ner visste vi vad som väntade så vi tog rejält med fart för att orka upp i alla backarna.. Det gick sådär! Efter bara några meter sa moppen ifrån. Jag fick hoppa av och Rickard fick fortsätta själv. Efter ytterligare några meter var det Rickards tur att hoppa av och springa upp för alla backar med moppen! Ha ha! Jag skrattade samtidigt som jag var så jäkla förbannad och trött i benen av att gå upp för en helvetes lång backe i gassande sol med en förbannad badring runt mig!!!
Efter typ 15 minuter hade även jag kommit upp till toppen och då var jag så yr i huvudet att jag knappt visste vart jag befann mig. Trots helvetet lära vi oss något lärorikt - att aldrig någonsin åka dit igen!!!
Kära turister, åk aldrig hit!
Jag hann inte en ta av mig till bikini innan vi drog
Ha ha! Här springer han upp för backen med moppen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback