snart mat!

Hemkommen från stranden och vrålhungrig ligger jag nu inne på mitt rum.. eller okej, Joakims rum! Jag har ju inget tak över mitt rum så jag får snällt slagga i Jockes.. och väntar på att resten av familjen ska duscha och bli klara.
Ikväll blir det ett besök på Hippo Bar & Grill. En av mina favoritrestauranger här på ön. Vad jag kommer stoppa i magen senare är ännu inte bestämt men det lutar åt antingen en rejäl köttabit med pommes, bea och ett glas vin för 200 Bath (40 kr) eller en otroligt god pastarätt med champinjoner, sparris och kyckling.

Julia the food lover numero uno! 20 köttbullarsmenyn på IKEA satt som en smäck när jag kom hem från Thailand sist!
Mer köttbullar åt folket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback