Ibland är livet bra härligt!

Åh vilken härlig dag jag & Rickard hade igår! Vi tog tåget in till Stockholm på förmiddagen, käkade en god lunch på ett tacohak och begav oss sedan mot Gröna Lund. Rickard var sugen på revansch efter förra årets förlust på 7-kampen då jag sopade mattan med hela famlijen Ahlund!
Vi strosade runt på Grönan i flera timmar och njöt i solen samtidigt som vi kampade för fullt. Och van vann då? Självklart vann jag även denna gången! :)

Efter Grönan tog vi spårvagnen och mötte upp mina vänner Mia & Eve som jag inte träffat på länge, på en uteservering. Även min granne i Thailand, Anton, joinade oss ett tag vilket var superskoj! Det blev en superlyckad kväll med enormt mycket skratt och härliga minnen önskar att vi kunde stannat längre men det får bli nästa gång! 

Tack för en underbar dag och kväll mina härliga vänner och bästaste Rickard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback