vamos a la playa

Nu när de sista dagarna är här för mig & Jenny gäller det att passa på att vara på stranden så mycket som möjligt. Jenny är duktig och ställer klockan varje dag medans jag sover tills jag vaknar (vad ska man annars ha semester för?) Så jag brukar vara siste man att inta brassestolen. Jag brukar be någon kär familjemedlem att väcka mig innan solen gått ner helt och hållet men det går inte alltid som planerat.
Idag gjorde Jenny två tappra försök att få upp mig i lagom tid och när inte det funkade försökte mamma dra sitt strå till stacken men det hjälpte inte heller. Sover jag så sover jag.. Varesig jag vill det eller inte!
Jag vaknade tillslut (rekordtidigt!) av mig själv vid 11.30 och kom ner till stranden någon timme senare för att bättra på brännan. Den börjar likna något men några veckor månader till hade inte suttit fel!
Pappa som konstant lyssnar på sin absoluta favvo Lady Gaga och mamma smilar upp sig som aldrig förr!
Jag & min underbara moder
Ja, det posades en hel del i vattnet kan jag lova!
Skrattade så jag grät när Jennys brasse helt plötsligt tyckte att "Nej, nu får det räcka.. Jag packar ihop!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback