Veckan

Även denna veckan har gått i ett med massa roligheter. Veckans tre höjdpunkter var helt klart de första dagarna som jag spenderat med underbara vänner!
Måndag - Tjejkväll på Harrys tillsammans med Sandra, Mailn & Ida
Tisdag - Middag på Bulls med världens bästa syrra och en lika bra Sara :)
Onsdag - Gjorde som halva Halmstad och gratissnyltade på Hoffmaestros konsert från stranddynorna i Tylösand. Kvällen fortsatte på Bond tillsammans med Kim & Joanna. 
Ida, Sandra & Jag på bakfickan


Resten av veckan har väl inte varit sådär SUPERskoj. Jag har varit hemma och försökt vila upp mig
och bli av med min ständiga hosta!
Jag ska ge mig ut en runda idag och se om det finns några hallon kvar och förhoppningsvis kunna
slänga ihop en liten paj!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback