Back to reality!

Jag ser att vissa av er inte riktigt gett upp hoppet ännu! Självklart tycker jag det är kul att några av er fortfarande kikar in här då och då och det ska vi fira med ytterligare några inlägg innan bloggen lägger ner för gott!

Imorgon åker jag äntligen tillbaka till Thailand och då ska jag försöka ge er åtminstone ett inlägg om dagen. Det ska bli underbart att komma tillbaka och jag ska njuta av varje sekund. Jag kommer "bara" stanna i en månad denna gången så jag måste verkligen ta vara på tiden!
Auf wiedersehen

Kommentarer
Postat av: mormor

LYCKLIG RESA TILL THAILAND ÖNSKAR MORMOR TILL MIN ÄLSKADE JULIA; VERICA OCH TONY; NJUT PÅ ER SEMESTER; JAG ÄLSKAR ER !

2011-06-11 @ 10:08:26
Postat av: JO

Här ska de inte läggas ner något.

Trevlig resa, ses nästa gång du är i swe... hoppas jag.



Kramar

2011-06-12 @ 00:05:49
Postat av: Rickard

Ha en härlig tid i paradiset!! Älskar dig!

2011-06-12 @ 12:11:29
Postat av: Anonym

vad menar du med att lägga ner bloggen för gott?? det FÅR DU INTE GÖRA!!

2011-06-18 @ 13:51:50
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback