Bättring!

Halva vistelsen har i princip passerat och det känns som man inte fått något gjort. Med att få något gjort menar jag självklart att jobba på brännan.
Mina dagar har spenderats bakis i sängen och nätterna dansandes nere på Sairee Beach med en bucket inte längre än 30cm från munnen.
Nu får det bli ändring, inte bara med solningen utan också med att ta bilder. I vanliga fall springer jag runt som en Japanare med kameran i högsta hugg men dessa veckor har jag bara haft kameran uppe en gång. 
Imorgon blir det nya tag för nu är det dags att somna. Våra byggare kommer hit imorgon för att bygga ett tak över vår översta terass så då kan man ju bara glömma allt som har med sovmorgon att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback