varannan vatten?

Sådär ja, nu börjar man nyktra till efter två dagars intensivt festande med våra grannar Anton, Tove och
Rickard! Jag som trodde att man var van festare här på Koh Tao!
Första bakisdagen var ändå helt okej. Lyckades gå upp vid 12 och mådde som jag förtjänade men inte värre.
Igår var däremot värre. Jag som ändå "tog det ganska lugnt" med bucketsen! Vaknade vid tre, käkade ett
paket nudlar som jag tackade gudarna för att jag fick behålla och sen slocknade jag igen vid fem.
Idag börjar det kännas bättre, mamma drog upp mig vid 10 eftersom det var soligt så hela dagen
har spenderats på en luftmadrass i poolen!
Dags för en dusch och sedan middag på El Gringo.. springer nog över till grannarna och hör vad de har
för planer för kvällen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback