förmiddagsryck!

Semestern är utan tvekan slut, vilket märktes så fort man hoppade av båten på Koh Tao.
Idag fick vi gjort ganska mycket på förmiddagen; städat ur en lägenhet, tvättat, jag rensade avloppet i köket och fixade en vattenläcka under diskhon (vart har jag lärt mig sånt?), handlat, städat poolen och klippt naglarna på Loppan!
Efter allt slit har vi gjort oss förtjänta av en varsin tallrik vårrullar på "only 50 bath", som jag döpt restaurangen till då jag alltid glömmer det egentliga namnet.
Senare idag ska vi äta på Ban's nya restaurang tillsammans med våra hyresgäster Johan & Sara. De åker tillbaka till Sverige imorgon vilket ska bli tråkigt. Vi har verkligen haft tur med trevliga gäster!!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback