semestern närmar sig!

Nu ska det packas inför den kommande semestern. Vi tar morgonbåten över till Koh Samui imorgon och så fort vi lämnar Koh Tao ska det slappas!
Alla tankar på att vattna växterna, städa poolen, betala räkningar, borsta gångarna etc kommer vara som bortblåsta. Det enda jag ska tänka på är att jobba på brännan, vilken god mat jag ska äta och hur lat jag ska vara (som vanligt då egentligen!)
Datorn och kameran hänger självklart med så håll tummarna för internetuppkoppling på rummet!
Tack förresten för alla tips om Samui.. Nej, just det, jag fick ju inte ett enda!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevlig resa! Tips på samui: ät en planka på Tre kronor...mums,kommer ni gilla! :)

2011-03-06 @ 21:54:21
Postat av: verica

Vill bara önska er trevlig resa och en härlig lillsemester.



Hoppas hotellet är så bra och fint som det såg ut på bilderna.



Kramisar från mamma

2011-03-07 @ 09:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback